رفیق من سنگ صبور غمهام / به دیدنم بیا که خیلی تنهام


هیشکی نمیفهمه چه حالی دارم / چه دنیای رو به زوالی دارم


مجنونم و دلزده از لیلیها / خیلی دلم گرفته از خیلیها!




نمونده از جوونیام نشونی / پیر شده ام پیر تو ای جوونی!

بعد از دیدن فیلم سنتوری بد جوری عاشق آهنگ های چاوشی شدم و چند تا از اهنگ هاشو گوش دادم اما آهنگهایی که با سنتور تو قیلم سنتوری می خونه یه چیز فوق العاده ی

واقعا به قدرت آهنگ و مخصوصا سنتور و زیبایی آهنگ در این موسیقی فیلم پی بردم


فکر کنم اجرای سنتور کار کامکارها باشه
واقعا یه موسیقی خوب چه قدر می تونه در بالا بردن خواننده و ترانه موثر باشه اهنگهای بدون سنتور چاوشی رو هم گوش دادم اما حسی که اهنگهای سنتوری داره فوق العاده ی


چندتا از اهنگاشو واسه دانلود می گذارم ما که حال کردیم امیدوارم شما هم حال کنید
اهنگ 1 دانلود
اهنگ2 دانلود


اهنگ3 دانلود


اهنگ 4 دانلود


اهنگ5 دانلود


اهنگ 6 دانلود


اهنگ 7 دانلود


من با زخمه زبونا رفیقم / مرهم بذار با حرفات رو زخم عمیقم


با توام که داری به گریه ام می خندی / کاش می شد بیای و به من دل ببندی!


تنها بودن یه کابوس شومه / عزیزم! کار دل نباشی تمومه!


* پی نوشت: از اهنگاش بیش از فیلمش خوشم اومد


*من سی دی قاچاق گیرم اومد و نگاش کردم

2 comments:

وجدانی

سلام. اتفاقا امشب تو کلوب با آقایی چت می‌کردم که مدرس سنتور بود. (دنبال شاگرد می‌گشت) گفتم وقتی برای یادگیری سنتور ندارم اما فیلم سنتوری را دیدم و بر خلاف خود فیلم که خیلی جالب نبود، سنتورش خیلی دلچسب بود. آن آقا هم گفت که بله! سنتورش را استاد برادرم زده و من پرسیدم: آقای؟ گفت: کامکار...

درسته، به نظر من هم صدای محسن چاووشی با سنتور چیز دیگری است.

موفق باشید

mo ferferi

hanoz bade chan sal delneshinan